Aplikativna rješenja

Aplikacije i sustavi aplikacija koji rješavaju i automatiziraju poslovne procese korisnika.



EDUPLAN/EX - PLANIRANJE I EVIDENCIJA ODRŽAVANJA I POSJEĆIVANJA NASTAVE SA KONTROLOM PRISTUPA PREDAVAONICAMA

EduPlan/EX je rješenje koje informatizira poslovne procese:


  • Planiranje nastave i izvannastavnih aktivnosti za obrazovne ustanove, povezane obrazovne ustanove i Sveučilišta
  • Praćenje izvršenja planske i neplanske nastave i izvannastavnih aktivnosti
  • Automatizacija pristupa nastavnim prostorima na osnovu plana nastave i izvannastavnih aktivnosti
  • Automatska evidencija obavljene nastave i prisutnosti nastavnog osoblja i studenata korištenjem RFID/XSmart kartica
  • Automatsko generiranje rasporeda za nastavnom prostor, katedru, studijsku godinu i sl.
  • Izvješćivanje u smislu izvještaja za potrebe državne uprave, isplate naknada vanjskim suradnicima, statistike i sl.


EduPlan/EX je web aplikacija nastala korištenjem Microsoft tehnologija: ASP.NET, C#, MS SQL, MS Sharepoint 2010, MS Windows Server.

Sustav rješava probleme dijela prostorija, nastavnog kadra između više fakulteta te na suvremen način evidentira prisutnost realizaciju planirane stanice – čitači kartica. U svom javnom dijelu omogućava pregled rasporeda predavanja za bilo koji studijski program, predavaonicu, godinu studija…

Implementirane su tehnike preuzimanja podataka iz vanjskih aplikacija (kadrovska služba, ISVU – informacijski sustav visokih učilišta RH) kao i mogućnost planiranja nastava u uvjetima kada se resursi dijele na više fakulteta (prostorije, nastavni kadar).

Kontrola pristupa predavaonicama se odvija putem RFID/XSmart kartica i uređaja za čitanje kartica koji su postavljeni za nastavne prostore za koje želimo imati evidenciju i kontrolu pristupa.

Press: Više o dodjeli nagrade


Lamarina - informacijski sustav za lučice

top

LaMarina je program namijenjen praćenju svih događanja u lučicama koji su od značenja za vlasnika lučice.

lamarina

POVEĆAJTE KVALITETU SVOJIH USLUGA KORIŠTENJEM SUSTAVA LAMARINA

  • LaMarina omogućava kontrolu nad vezovima i plovilima u lučici, osigurava pravovremeno generiranje obveza korisnika vezova prema važećem cjeniku usluga i fakturiranje pruženih usluga.
  • LaMarina omogućava unapređenje vašeg poslovanja, pojednostavljuje administraciju i time osigurava veću posvećenost klijentima koji će sigurno pamtiti ugodan boravak i pruženu uslugu.
  • Pravovremenim informiranjem o slobodnim kapacitetima vaših vezova i mogućnostima realizacija usluga osiguravate veći prihod.
  • LaMarina će vam omogućiti bržu realizaciju vaših usluga u skladu s očekivanjima vaših klijenata.

SIGURNOST I NAČIN RADA APLIKACIJE

LaMarina osigurava visoku razinu zaštite podataka. Logičkom provjerom podataka eliminira se mogućnost upisa netočnih ili neodgovarajućih podataka.

LaMarina podržava rad u mreži više računala što znači da svaki korisnik na vlastitom računalu vidi podatke upravo upisane ili mijenjane od strane drugih korisnika u mreži.

TEHNOLOGIJA

Odabirom LaMarine kao Microsoft Windows aplikacije (.NET programska okolina i SQL baza podataka) pruža se olakšano korištenje svih dijelova aplikacije, također i siguran, potpuno zaštićen način pristupa informacijama.

lamarina

S obzirom na radna mjesta unutar organizacije te dodijeljena prava i dozvole LaMarina nudi prilagođeno i jednostavno iskustvo korištenja.

LaMarina može biti i servis za korisničke web stranice pružajući pravovremene informacije postojećim i potencijalnim klijentima. Ažuriranje aplikacije je potpuno automatizirano i ne ometa korisnike u radu.

Upravljanje dokumentima i procesima organizacije

top

Korištenjem platforme Microsoft Sharepoint prikupljamo informacije, upravljamo dokumentima i procesima unutar tvrtke jednostavnije i brže. Osnažujemo rad unutar Microsft Office okruženja osiguravajući događaje važne za tim ili cijelu organizaciju. Konačno uredsko okruženje koje prati naš radni dan.

Što je SharePoint?

sharepoint

Microsoft SharePoint 2010 olakšava timski rad. Korištenjem SharePoint 2010 stvaramo web stranice kako bi djelili informacije, upravljali dokumentima (životni ciklus) ili objavljivali izvještaje kao temelje boljih odluka.

Zašto korisiti Sharepoint?

Sharepoint 2010 omogućava brže odgovore na promjene poslovnog okruženja. Korištenjem SharePoint 2010 ljudi dijele ideje i znanja, stvaraju prilagođena rješenja i pronalaze informacije. Za IT odjele Sharepoint 2010 smanjuje vrijeme učenja i održavanje i omogućava fokusiranje na potrebe poslovanja.

Primjeri rješenja

  • Timski kalendar i zadaci
  • Upravljanje radnim nalozima
  • Upravljanje projektima
  • Podrška odvijanju procesa ovjere dokumenata (novi ili skenirani dokumenti)
  • Standardizirani obrasci i procesi (zapisnici, bolovanje, službeni put, vozni park)