Podrška za Vaš nesmetan razvoj i poslovanje

Lama d.o.o je u mogućnosti održavati računalnu opremu i software na mjestu korisnika, na području cijele Hrvatske, a u većim gradovima imamo organizirane servisne službe.

Reagiramo na korisnički zahtjev u najkraćem mogućem roku od cca. 30 minuta, pri čemu imamo mogućnosti udaljeno nadgledati korisnika putem interneta ili poslati servisera na teren da riješi problem. Osim navedenog u mogućnosti smo osigurati zamjensku opremu za korisnike u posebnom statusu do popravka iste.

Hardverska podrška

  • isporuka, servis i održavanje hardverske opreme renomiranih proizvođača,
  • isporuka, servis i održavanje IP telefonskih centrala,
  • postavljanje mrežne infrastrukture (strukturno kabliranje),
  • instalacija mrežnih operativnih sustava (Windows, Linux, Unix),
  • povezivanje heterogenih mreža,
  • povezivanje udaljenih lokacija (WAN mreža)